دکترمن دستمزدمیگیره میادشمارشم نمیده دستمزدشومیدی دردت گرفت میری بیمارستان اونابهش زنگ میزنن میاد
وااا مگه میشه دکتر نیاد سر زایمان ...پس دستمزد چی ازمون میخان بگیرن؟؟؟😐
یادم باشه حتما از دکترم این سوال رو بکنم که اگه نصفه شب نخاد بیاد براچی دستمزد بگیره بغیر از بیمارستان
برا من ماما میفرسته اخر سر خودش میاد
من برای اینکه خود دکترم بیاد ده تومن زیر میزی دادم
من دکتر خودم اومد کنارم ،از اولم به خاطر همین انتخابش کردم
دکتر خودت ک اصلا با سر زایمان طبیعی نمیاد اگ ضروری باشه میاد
ب خاطر همون میگن ماما همراه بگیرید ک راحت باشید
طبیعی فک منم دکتر شیفت بیمارستان هرکی باشه میاد بالاسرت اونم فقط موقع بیرون کشیدن بچه بقیش با ماما هاس
واسه طبیعی فک نکنم دکتر خودت بیاد
هر دکتری ک شیفت باشه همونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.