ده دقیقه یبار بالا میارم 🥲🥲

۴ پاسخ

میای گروه

وعده هاتو زیاد کن تو حجم کم،بیسکویت ‌ نون تستای خشک،سیب و‌موز و برنج اینا رو احتمالا بهتر تحمل کنی،زنجبیلم خوبه اگه بتونی بخوری ولی کم

منم اینطوریم هیچی نمیتونم بخورم خیلی ضعیف شدم خیلی خیلی حس بدیه

طبیعیه الان . نون خشک یا بیسکوییت بخور
لیمو بو کن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی