۹ پاسخ

با یکی دوبار چیزی نمیشه اما کلا خوب نیست در حد رفع هوس بخور

منکه هروقت هوس کنم خودم درست میکنم با ماکارونی بنظرم خیلی هم خوب میشه و سالم

دیگه نخور

حاضرم یه عمر با نودل زندگی کنم🥹
من با ربم میپزم انقددد خوشمزه میشه

نوش جونت😁
نمکش زیاد باشه مایعات حبس میشه نفخ میکنی اگه فشار داری حواست باشه همین

نهههههه ضرر داره😂🤣🤣🤣🤣🤣

چططر درستش کردی خوب شده من هرسری میخرم حصلم نمیشه همینطور میخورم😶😂😂😂

من دوبار خوردم
نوش جاان

نه بابا هرچی دلت میخواد بخور

سوال های مرتبط

مامان فندوق ها مامان فندوق ها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان Joje🐣دوقلوها مامان Joje🐣دوقلوها ۲ ماهگی