با یکی دوبار چیزی نمیشه اما کلا خوب نیست در حد رفع هوس بخور
منکه هروقت هوس کنم خودم درست میکنم با ماکارونی بنظرم خیلی هم خوب میشه و سالم
دیگه نخور
حاضرم یه عمر با نودل زندگی کنم🥹
من با ربم میپزم انقددد خوشمزه میشه
نوش جونت😁
نمکش زیاد باشه مایعات حبس میشه نفخ میکنی اگه فشار داری حواست باشه همین
نهههههه ضرر داره😂🤣🤣🤣🤣🤣
چططر درستش کردی خوب شده من هرسری میخرم حصلم نمیشه همینطور میخورم😶😂😂😂
من دوبار خوردم
نوش جاان
نه بابا هرچی دلت میخواد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.