پسرم ابريزش بيني داره چي بدم براش؟؟

۲ پاسخ

قطره بینی روزی چند بار بریز
با پوار برقی بینی رو تمیز کن
شربت نئوتادین شبی ۲/۵ سیسی
قطره پلارژین کیدز هم روزی دو بار هر بار یک سی سی
دختر منم سرما داره اینا رو میدم بهتر شذ

سیتریزین هر ۱۲ساعت ۲سی سی
پلارژین هر ۱۲ساعت ۱سی سی

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۱۴ ماهگی
مامان قندو نبات مامان قندو نبات ۱ سالگی