۶ پاسخ

انشالله که تب نمیکنه

واکسنش نه تب داره نه درد ولی روز اول حتما سر ساعت استامینوفن بده چون ما که نمیدونیم شاید درد داشته باشن

نه خیلی سبکه واکسنش

منم ۱ هفته پیش زدن نه تب کرد نه بی قراری

عزیزم برا مشهدی ها گروه زدیم تو روبیکا دوست داشتی آیدی بده عضوت کنم

سبکه پسر من نه تب کرد نه درد داشت

سوال های مرتبط