۷ پاسخ

همه شیر خشکاکم هستن منم گشتم تا کلی خریدم هم سهمیه ای هم ازاد

منک بچم فقط بیومیل ای ار میخوره هیچی دیگه دوس نداره نمیخوره به سختی هم گیر میارم موندم چیکار کنم

شیراز ک زیاد هست
من هر چن تا بخام داروخونه بهم میده

اینجا هرچی گشتم نبود مجبور شدم برم یه شهر دیگه تا تونستم پیدا کنم

اره من امروزخواستم بگیرم نه ببلاک‌بودنه آپتامیل

ممکنه دیگه هیچ شیرخشکی گیر نیاد
حتما زیاد بخر کنار بزار

از الان برو چند تا بگیر دیگه

سوال های مرتبط