۴ پاسخ

برا من وزن تولدش ۳ بود ۲ ماهگی ۵ شده منم حس میکنم کمه😪

اره پسر منم تولدش ۳۳۰۰ بود دو ماهگی ۵۱۰۰ بهداشت گفت کمه دکترش شربت نئوزینک داد برا وزن گیریش

خوبه ماشاالله
دختر من ۳۵۰۰ بود چهار ماهگی۵🤦🏼‍♀️

اره کمه من ۲۶۰۰ بود دوماهگی ۵ کیلو شد ولی الان ۶ و ۲۰۰ شده تازه هی کمتر وزن میگیرن

سوال های مرتبط