برا من وزن تولدش ۳ بود ۲ ماهگی ۵ شده منم حس میکنم کمه😪
اره پسر منم تولدش ۳۳۰۰ بود دو ماهگی ۵۱۰۰ بهداشت گفت کمه دکترش شربت نئوزینک داد برا وزن گیریش
خوبه ماشاالله
دختر من ۳۵۰۰ بود چهار ماهگی۵🤦🏼♀️
اره کمه من ۲۶۰۰ بود دوماهگی ۵ کیلو شد ولی الان ۶ و ۲۰۰ شده تازه هی کمتر وزن میگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.