۱۳ پاسخ

دختر من عاشقش شده

منم اولین بار املت اسفناج براش درست کردم خیلی خوشش اومد و برای اولین بار صبحانشو کامل خورد

من چند روز پیش دادم خیلیم دوست داشت

دکتر مهوا هم گفت اسفناج و کرفس یکسال به بعد
توت فرنگی و آلبالو و گیلاس دوسال به بعد

خانوما چطوری میدید اسفناج رو؟

چرا بد باشه؟ خون خالصه

من دادم خیلیم دوست داشت

من دادم

چجوری اسفناجو میدین من بچم نمیخوره

اسفناج و کاهو چون نیترات داره بهتره تا دو سالگی ندیم.

پر خواص چرا بد باشه بعدشم یکسال ب بعد دیگه همه چی باید بخورن
پسر من اسفنجاج دوس داره

من میدم عزیزم خیلی دوست داره

من دادم چیزی ام نشد خیلی ام خوشش اومد

سوال های مرتبط