پسر من جیشو میگه ولی پی پی و ن دیشب منو ده بار برده دسشویی که مامان پی پی دارم رفته آب بازی کرده 🥲
دارید به اون بچه استرس وارد میکنید😐خب هنوز به بلوغ عقلی نرسیده طفلی گناه داره اینجوری هروقت شلوارش خیس بشه فکر میکنه چه گناه بزرگی مرتکب شده چند ماه صبر کنید
صبر کن عجله نکن باید عقلشون برسن خودش علایم بده اگه علایم نداره نکن
ذهن و بدنش آماده نیس
داری خودتو اذیت میکنی
چندماه دیگه بگیر
من که الان ۲۰روزه گرفتم والان با موفقیت کامل دیش و پی پی اش رو میگه
بچه منم نمیگه دسشویی هم میبرم کاری نمیکنه میگه ندارم ، میام بی بی میکنم فورا کارشو میکنه😑😑😑
دختر منم اینجوریه همش میگه ندارم نمیدونمچی کنم
من که هنوز نگرفتم اصلااا همکاری نمیکنه حتی تو پوشکش پی پی کنه نمیگه باید خودم نگا کنم
کم کم راه میفته
اوایل اینجورین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.