جنگنده
منم چند شب پیش شنیدم مثل صدا هلیکوپتر و وقتی هوایپیما میخواد از رو زمین بلند یشه پری شب هم مثل دور تند لباسشویی تو آسمون بود شهر ما آروم نمیدونم چرا میشنوم توهم نیست بخدا بلند شدم رفتم رو تراس هرچی نگاه کردم ندیدم هوا هم ابری بود به کسی میخوام بگم فکر میکنن توهم زدم واسه همین هیچی نگفتم
جنگنده س امروز کلا داشتن گشت زنی میکردن راحت
منم فکر میکردم صدای هلیکوپتر میاد از اونورم لباسشویی روشنه بعد که صدای لباسشویی رفت اون صدا هم قطع شد😑🤣از ترس به خودم مردم به شوهرم زنکزدم بیاد میترسم
پهباده
شاید پهپاده
شایدمجنگنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.