مغزیجات پرتقال خرما گردو ! فولیک اسید ! تو ۸ هفته برو
خداروشکر عزیزم واسه منم دعا کن
چجوری فهمیدی بارداری تاخیر داشتی؟
مغزیجات و انار بخور
الهی عزیزمممم🥹🥹🥹چقد ذوق کردم بادیدن پیامت🥹❤️مبارکه ایشالا قلبش هم بدون هیچ مشکلی تشکیل میشه❤️❤️❤️
من تا پریودم عقب افتاد رفتم دکتر و بهم پروژسترون و فولیک اسید داد
برو دکتر حتما
واسه قلبش پسته خام، اسفناج و موز بخور
مبارکه😍😍😍
مبارکه عزیزم حتما صبر کن تا 8 هفته بعد برو چون زودتر بری خیلی کوچیکه چیزی مشخص نمیشه و بهت استرس میدن برای تشکیل قلب جنین میگن به خیلی خوبه خرما مویز سیب بخور انشالله که بسلامتی دنیا بیاد
سعی کن ۷ هفته یا ۸ هفته بری ،زودنرو،من زود رفته بودم کوچیک بود قلبش پیدا نمیشد الکی استرس کشیدم
خرما و انار و موز بخور
۷ هفته برو دکتر خودش سونو داشته باشه انجام میده ببینه قلبش تشکیل شده یا نه
من 6 هفته و ۵ روز رفتم تشکیل شده بود
گفتن خرما خوبه ولی من با معده ام سازگار نبود، ولی پسته و بادوم و گردو زیاد خوردم
ولی در کل استرس نداشته باش فولیک اسید بخور، خدا بزرگه
۷هفته باید بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.