باورم نمیشه حاملم
چی بخورم برا تشکیل قلبش🥹
کی برم دکتر چیکار کنم

۱۰ پاسخ

مغزیجات پرتقال خرما گردو ! فولیک اسید ! تو ۸ هفته برو

خداروشکر عزیزم واسه منم دعا کن
چجوری فهمیدی بارداری تاخیر داشتی؟

مغزیجات و انار بخور

الهی عزیزمممم🥹🥹🥹چقد ذوق کردم بادیدن پیامت🥹❤️مبارکه ایشالا قلبش هم بدون هیچ مشکلی تشکیل میشه❤️❤️❤️

من تا پریودم عقب افتاد رفتم دکتر و بهم پروژسترون و فولیک اسید داد
برو دکتر حتما
واسه قلبش پسته خام، اسفناج و موز بخور
مبارکه😍😍😍

مبارکه عزیزم حتما صبر کن تا 8 هفته بعد برو چون زودتر بری خیلی کوچیکه چیزی مشخص نمیشه و بهت استرس میدن برای تشکیل قلب جنین میگن به خیلی خوبه خرما مویز سیب بخور انشالله که بسلامتی دنیا بیاد

سعی کن ۷ هفته یا ۸ هفته بری ،زودنرو،من زود رفته بودم کوچیک بود قلبش پیدا نمیشد الکی استرس کشیدم

خرما و انار و موز بخور
۷ هفته برو دکتر خودش سونو داشته باشه انجام میده ببینه قلبش تشکیل شده یا نه

من 6 هفته و ۵ روز رفتم تشکیل شده بود
گفتن خرما خوبه ولی من با معده ام سازگار نبود، ولی پسته و بادوم و گردو زیاد خوردم
ولی در کل استرس نداشته باش فولیک اسید بخور، خدا بزرگه

۷هفته باید بری

سوال های مرتبط

مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سیزدهم بارداری