🥲هعی من همه پولام تو ملیه
کارتش رو هم ندارم فقط اینترنتی کار میکردم
نه میشه از بیرون کارت بع کارت کنی پول بکشی از دستگاه پوز
بام کار نمیکنه از برنامه ها نمیشه زد پولو
خالم الان میگف من رفتم زدم از بیرون به یکی پول از بانک ملیم
کار میکنه که
میگن میشه کارت بکشی ولی نمیشه جابجا کرد البته من هنوز امتحان نکردم
نه گفت مشکلش رفع شده نگران نباشید
چه گرفتاری شدیم حالا من قبل جنگ پولامو ریختم تو کارت ملی حالا زیاد نیست مبلغ اش ولی خب تو این شرایط بهش احتیاج دارم
هک شده؟
درست شد فقط اینترنتی خرابه
پولا چی میش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.