۹ پاسخ

🥲هعی من همه پولام تو ملیه
کارتش رو هم ندارم فقط اینترنتی کار می‌کردم

نه میشه از بیرون کارت بع کارت کنی پول بکشی از دستگاه پوز
بام کار نمیکنه از برنامه ها نمیشه زد پولو
خالم الان میگف من رفتم زدم از بیرون به یکی پول از بانک ملیم

کار میکنه که

میگن میشه کارت بکشی ولی نمیشه جابجا کرد البته من هنوز امتحان نکردم

نه گفت مشکلش رفع شده نگران نباشید

چه گرفتاری شدیم حالا من قبل جنگ پولامو ریختم تو کارت ملی حالا زیاد نیست مبلغ اش ولی خب تو این شرایط بهش احتیاج دارم

هک شده؟

درست شد فقط اینترنتی خرابه

پولا چی میش

سوال های مرتبط

مامان ▪︎ بچه میو ▪︎ مامان ▪︎ بچه میو ▪︎ ۱۵ ماهگی
مامان ▪︎ بچه میو ▪︎ مامان ▪︎ بچه میو ▪︎ ۱۵ ماهگی
مامان آیدا.. آرش. مامان آیدا.. آرش. ۱۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری