۶ پاسخ

اطلاعیه📣📣

راجب سود سهام عدالت بانک سپه متاسفانه نا مشخصه منتها چیزی که میدونم به شدت در حال حل کردنش هستند

ولی سود سهامتون سوخت نمیشه

نه واریز نشده

خرابه

بانک سپه واریزم بشه برداشت نداره
خرابه

فک کنم بانک سپه مشکل داره
برا منم نیومده

برا من که هنوز نه

سوال های مرتبط

مامان آیدا.. آرش. مامان آیدا.. آرش. ۱۵ ماهگی