سلام خانوما.از رو شکم میشه فهمید بچه ریز هست یا درشت؟

۱۲ پاسخ

عزیزم شما رفتی دکتر ترشحاتت گفت عفونته؟

سلام فکر کنم میفهمن اندازه میگیره تو پرونده می‌نویسه چون من اصلا وزن اضافه نکردم هنوز سونوگرافی نرفتم ولی گفت چون شکمت بزرگ میشه بچه رشد کرده

سلام خانوما اسم پسر بگین با محمد طاها بیاد

من حس میکنم بچم تپله نمیدومم چرا

دکتر میفهمه فقط

منم شکمم کوچیکه رفتم سونو وزن بچه هم کم بود

نه بابا معلوم نمیشه

من دکترم میرم هروق میخواد قلب بچرو بگیره دست میکشه روشکمم فشار میده میگه رشدش خوبه اما خب من خودم متوجه نمیشم اونا وارد هستن

نه عزیزم بچه وزن داره دیگه سونو رشد بری

یعنی از روی سایز شکم؟؟

میگن نه من شکمم کوچیکه ولی میگن ربطی نداره

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان رایان‌ مامان رایان‌ ۶ ماهگی