سلام بعد سونو انومالی چه سونویی
و چند هفته باید برم؟

۶ پاسخ

۲۵ ازمایش قند
۲۸ سونو رشد

۲۸هفته سونو رشد

28هفته سونو رشد البته بستگی داره دکترت چند هفته بهت بگه

سونو وزن و رشد بستگی داره دکترت بگه چند هفته بری من ۲۴ رفتم دوباره ۳۰ هم گفته برو احتمالا ۳۶ یا ۳۷ هم دوباره باید برم

سونو وزن

رشد اینا هست

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🐥🐥 مامان دوقلوها🐥🐥 ۱۱ ماهگی
مامان پسرام
🩵💙 مامان پسرام 🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری