۴ پاسخ

🤣🤣🤣🤣

بهش بگو بزرگ شدی مامان که میمی نمیخوره، خاله که نمیخوره دایی که نمیخوره همه فک و فامیلو نام ببر اینجوری هروقت خواست بخوره یادش بنداز، پسر من اینجوری دیگه نخورد البته کلا هم روش از شیر گرفتنمو توضیح دادم تو تاپیکای قبلیم دوست داشتی بخون

میگ اره جون خودت تو راس میگی

منم میگم ممه وی وی بیشتر و محمکم تر میچسبه بهش

سوال های مرتبط