الان نگرانی شما این بود که مطرح کردی خخخخ
چه اهمیت داره به کجای دنیا بر میخوره بگذار هر کی با هر چی راحتره بگه
این دلخوشی ازشون نگیر
مشهدیام میگن جیجی😂
ما میگیم می می
دخترم شیرخشکیه ..هیچکدوم اینارو بکار نمیبریم...میگیم به به بخور😆😆
مت میگم ممشی😂😂
کجای ممه قشنگه اه چه کلمه چندشیه
مردا هم میگن ممه
بچه ام میگه ممه
سینه از همش بهتره
دختر من همون میمی میگه
دختر من میگ میمی
من دخترم خودش اسمش و گذاشته
لالا
هروقت میخواد میگه لالا من
همه فکر می کنن میگه خوابم میاد 😄
عه جیجیه دیگه😂
حالا دختر من میگه ممه 😂
ما میگیم می می
پسرمنم میگه جیجی
دغدغت و دوست داشتم 🥱
خب از بچگی به ما گفتن عادت کردیم
ما هم میگیم به بچه مون.
اطرافیان ما هم همه میگن جیجی
ممه خیلی زشت ونا پسند بنظر من
پدرشوهرمن به پسرم میگه ممه خوردی اینقدر بدم میاد ازاین کلمه خداروشکر شیرخشکی هم هست
من خودم از مجردیم کلا از اسم اینک به بچه میگفتن بیا ممه بدم میومد از نظر من قشنگ نیست
ما میگیم می می
البته دخترم میگه مِنا منا🤣
پسرم من به شیر خشک میگه جی جی 🥲
جررررررر
پسر منم میگه جی جی😁
دختر منم میگه جی جی البته شیرخشک میخوره
پسر منم ب شیرش میگه جیجی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.