سلام بچها کیا میتونه بگی چطوره سنو من

تصویر
۲ پاسخ

رشد جنین طبیعی است

NT طبیعی است

ضربان قلب طبیعی است

فقط جفت کمی پایین است که در این سن بارداری معمولاً بعداً بالا می‌رود

همه چیش خوبه خداروشکر
جنسیتشم پسره

سوال های مرتبط

مامان دخترم💖🐣 مامان دخترم💖🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی من🥰 مامان نی نی من🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نوراسادات 🍼💖 مامان نوراسادات 🍼💖 ۱ ماهگی
مامان آرون مامان آرون هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان میثم💙 مامان مامان میثم💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلیم🥹 مامان تو دلیم🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان دو پسر مامان دو پسر ۶ ماهگی
مامان 👑 🧿💙 مامان 👑 🧿💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری