اینم ۱۱ ماهگی دیر هنگام چراغ خونمون 💙👶

تصویر
۷ پاسخ

ای جونم‌مبارکه خداحفظش کنه زیرسایتون قدبکشه😘🥰

ماشااالله. عزیزم. خدا حفظش کنه زیر سایه پدر و مادر انشاالله

اوخودا چه قشنگ نشسته

آرزو به دلم موند پسرم با یکی از کیکاش اینجوری عکس بگیره همیشه حمله میکرد😂

ماشالا چقد اقا😍🥰

ای ننه ماشالله بهش🥹

ای قندمممم
ماشالله بهششش

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۱ سالگی
مامان آوای من💋 مامان آوای من💋 ۱۱ ماهگی
مامان رایان و دلآرام مامان رایان و دلآرام ۲ سالگی
مامان دلوین 🧚‍♀️💗 مامان دلوین 🧚‍♀️💗 ۱۵ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی