خانما من الان نمیتونم قبرستون برم

۱۱ پاسخ

چه ربطی داره من هر پنجشنبه میرم سرخاک بابام مشکلی پیش نیومد

من مادر ندارم هر هفته میرم. مادر بزرگم ۲ماه پبش فوت کرد جنازه دیدم و بوسیدم

من نرفتم
الانم میگن تا ۴۰روز تموم شه نباید برم

میگن دیدن جنازه برای آدم باردار خطرناکه

ن عزیزم
خانم باردار و بچه نوزاد تا ۲ سال قبرستون نباید بره

من مادر بزرگم فوت شد رفتم هر پنجشنبه هم دارم میرم

من هر پنجشنبه میرم

ربطی نداره عزیزم چرا نتونی

نرو روحیت خراب میشه دم زایمان خوب نیست برات

من میرم
امروز هم رفتم البته تو امامزاده دفن

فکر کنم نری بهتره

سوال های مرتبط