من هیجای شیکمم هنوز نزده بجز کنار بخیه ام که پنج ماهگی عمل اپاندیس کردم کنارجای بخیه پوستم نازک شد اول و آخرش ترک افتاد
من اصلا ترک نخورد شکمم چون زیاد بزرگ نشد گاهی هفته آخر یکدفعه ترک میخوره
من از هفته ۳۶ یکم زیر شکم و روی پهلوهام ترک خورده
مال من زیاد ترک نداره از اواسط ۸ماهگی چندتا خط افتاد
مال من اصلا ترک نخورد شکمم از قبل نداشتم لاغر بودم
من اصلا ترک نخورد
چون زیاد شکم نداشتم
مال من زیاد ترک نخورده
هنوز نخوردم
ترکای رو بچه اولمو دارم اما جدید ندارم
پوستت خوب باشه نمیخوره اصلا
من شکمم سومم سر هیچکدوم نخوردم
من ترک ندارم زیاد هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.