خانما شما از چند هفتگی شکمتون ترک خورد؟

۲۰ پاسخ

خدارو شکر من اصلا شکمم ترک نخورد

از چهار ماهگی ترک خور آخراش شرحه شرحه بود😂

هفته33

از۱۶،۱۷

ازاول بارداری😐شکمم همش شده ترک

من از همون اول شروع کرد به ترک خوردن الانم که شدیدتر شده هر چی روغن و کرمم استفاده میکنم اصلا فرق نمیکنه

۸هفته🥲

۲۸ هفته از جای بخیه اپاندیسم ترکا شروع شد

نخورده هنوز

25و26 باز بالای 30

من از همون ماه چهار پهلوهام خورد ولی شکمم نه هنوز

اول نه ماهگی

برای من از هفته پیش ۳۵ شروع شد ،با اینکه هر روز کلی کرم و روغن میزدم

منم بارداری اولم ترک نخورد الانم فعلا نخورده

من ماه آخر

تازه یه خورده در حد دونه دومه ای داره ترک میخوره ولی چربش میکنم

۲۷ هفته

نخورده...پوستم چربه سر اولی نخورد اینم فعلا نخورده

شکم من فعلا نخورده البته از ۱۸ هفتگی هم از کرم پریم استفاده میکنم حالا نمیدونم بعدش چطور بشه کاش نزنه🫠

۳۴ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان روشنا مامان روشنا ۲ ماهگی
مامان امیرعباس 💙🐣 مامان امیرعباس 💙🐣 ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی