واسه من تازه یکی دو تا کوچولو زده ولی فعلا نمیخاره
من ۳۵هفته اره میخاره
از هفته ۲۷ چرب کردم از هفته 28 ۵یا۶ تا ترک خورد ولی خارش ندارم روزی دوبار هم چرب میکنم کرم ماستلا هم میزنم ولی مثل اینکه ژنتیکیه و خیلی ربطی به رسیدگی نداره🥲
شکمم فعلا هنوز ترک نخورده ران و باسنم ولی همون اول ترک خورد🥲
اون اولا از ترس هر شب قبل خواب با روغن نارگیل چرب میکردم الانا دیگه حوصلم نمیشه فقط بعد حموم چرب میکنم
من در عرض دو سه هفته پر از ترک شد
خیلیم نمیخاره
مال من چن تا ترک خورده تازگیا
من خود شکمم ترک نخورده
روی واژن و زیر شکمم ترک خورده
از همون ۳ ۴ ماه کم کم خورد
واسه من دو روز پیش یهو خارش گرفت نگا کردم دیدم دوتا دونه ترک داره میوفته هر شبم با کرم چربش میکنم ،حالا الان یه بار صبح یه بار شب چربش میکنم که انشاالله بیشتر نشه
از ۳۴ هفتگی به بعد
خیلی کم میخارید
ترکنخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.