مگه زن باردار روزه میگیره؟ ضررداره صددرصد
يعني واقعا دلت مياد ؟اون بچه نياز ب تغذيه داره عزيزم با كمال احترام بهت بگم ك داري ب اون بچه ظلم ميكني و درگاه خدا اين كارت گناه هست نه ثواب
واقعا چجوری دلت میاد ؟؟؟
من با این که صبحانه و ناهار میخورم باز دلم ضعف میره
داره نگیر باید الان انقد بخوری جنین رشد کنه
اگ میخوای جنینت رشد نکنه روزه بگیر
چرا داره نگیر
نظر خودت چیه واقعا😐😐
والا من یکی از اقوام روزه میگرفت مادرشوهرم همش تحسینش میکرد الان بچه اش روده اش مشکل داره ،، وقتی باعث ضرر به جنین میشه چرا روزه میگیرین برام عجیبه واقعا
وای من روزه نمیگیرم دو کیلو کم کردم
اصلا روزه به زن باردار واجب نیست
تو سه ماه اول خیییلی ضرر داره قندت میاد پایین.چون مغز و اعصاب بچه الان داره درست میشه نکن خواهرم روزه گرفتن الان بچه ش بیش فعالی داره طفلی
نگیر عزیزم الان باید خودتو تقویت کنی که جنین رشد کنه
نگیییر
داره عزیزم نگیر
داره عزیزم
اگه جنین توی رشت باشه ضرر داره ولی اگه نیست خب بخاطر اینکه آب بدنت خوشک نشه ی روز در میان بگیر
😑😑😑😑 😕😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.