۴ پاسخ

سلام اجی خوبین

خیررر همه بچه ها دارن حالا یکی کم یکی زیاد

اکثرا بچه ها کولیک دارن..باید مدارا کرد.تغذیتو مدیریت کنی.قطره میده دکتر..صدای سشوار بزاری برای بچع.رفلاکس ولی بعضی بچه ها دارن..بچه من نداشت

آرامش طی بارداری

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان اِلوینم❤️😘 مامان اِلوینم❤️😘 ۲ ماهگی