۳ پاسخ

بعداین که پسرمو بردم برای واکسن دوماهگی گفتم که تاحالا یسنانیومده گفت امروز اوردیش تازه نمودار رشدش داره میره بالا وممکنه براش بریزن بعد سه روز ریختن.برنامه شما یاهمون شمیم رو وصل کنی نشون میده هروقت بریزن.بهمن ریختن ولی تواسفند هنوز چیزی واریزنکردن

چجوری استعلام بگیریم؟

برا من نیومد😔

سوال های مرتبط