سلام کسی تفسیر این آزمایش روبلده

تصویر
۶ پاسخ

من دارم قرص میخورم

قندت زياده

قندت بالاس زودی برو دکتر ک بگه باید چیکار کرد

قندت خیلی بالاس عزیزم

قند و چربیت بالاست ویتامین د۳پایینه

عکس واضح بفرست بالایی ها مشخص نیست

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۵ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه های الهی مامان هدیه های الهی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد