۴ پاسخ

ناشتا خوب بوده. یکساعته و ۲ ساعته بالاس

همه چی خوبه مشکلی نیست
ممکنه قرص آهنت رو بیشتر کنه

ناشتا خوبه ولی بعدش دوساعت اینا بالاس

خوبی نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل‌پسر💙 مامان گل‌پسر💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فرشته خدا🩵 مامان فرشته خدا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلنا کوچولو مامان سلنا کوچولو روزهای ابتدایی تولد