خانوما اشکال داره بچه رو شب ببری حموم؟

۱۰ پاسخ

من شب میبرم خسته میشه زودتر میخابه

نه اشکال نداره‌ من گاهی شبا میبرم. فقط مادرشوهرم میگه قدیمیا میگن شب سنگینه. حموم نبرید

من ظهرا میبرم ک هوا سرد نباشه

شبا بهتره ک راحت میخوابع

نە منبیشتر شبا میبرم میارم میخوابونمش

ن چ اشکالی
جز اینکه سرد نباشه

من شبا میبرم

نه چه اشکالی

منم اکثرا شب میبرم

من شبا میبرم

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی