۵ پاسخ

واسه منم نوشت دکتر چون قبلا سابقه سقط داشتم..دکتر گفت همه چی خوبه

مثل سونوی معمولیه عزیزم اصلا نگران نباش و برای بررسی کاملتر ساختار قلبه من تا حالا دوبار انجام دادم یبار دیگم باید اخر اسفند برم

برای منم انجام داد
تو آنومالی گفت سوراخ خیلی کوچیک هست ک جای نگرانی نداره ولی باید هفته بعد اکوی قلب جنین انجام بدی خیالت راحت بشه

من رفتم گفت یه سوراخ خیلی کوچولو داره قلبش تا تولدش پر میشه بعد بدنیا اومدنش باید برم دوباره چک کنن

اکوی قلب جنین خوبه برای تشخیص سلامت قلبشه و اگه خدایی نکرده مشکلی داشته باشه اکو نشون میده

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری