مامانا قندی یا همون طالبی اشکال نداره بدم بچم؟؟

۶ پاسخ

ما بهش میگیم ملون خیلی شیرینه و حساسیت زا

فکر نکنم مشکل داشته باشه

نه عزیزم اوکیه

من هرروز میدم بهش 😂

الان ملون مگه پیدا میشه دلم خواست😂😂😂

خیلی گرمیه روز اول کم بده شاید بدنش بریزه بیرون نریخت اوکی بود بده

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خداا مامان هدیه های خداا ۱۵ ماهگی
مامان شاهان👼🌜 مامان شاهان👼🌜 ۱۲ ماهگی