۸ پاسخ

من انقد غصه چرت و پرت من در اوردی از جنگل و دریا آسمون ستاره و کهکشان میگم گاهی دوس داره گوش میده تا آخر گاهی هم ن کتاب شعر هم داره میخونم براش دوس داره ورق بزنه ببینه عکساشو

نه 😂راستش پسرم فقط اهنگای اذری دوست داره بزارم براش

دختره من فق با لالایی میخابه فقط هم من باید بخونم هر موقع چ روز چ شب بخاد بخابه براش میخونم

نه آهنگ و لالایی خیلی دوست داره

ن شعر میخونم

نه....

بله میگم گوشم میده قصه حیوونا صداهاشونم درمیارم خیلی دوست داره

نه.

سوال های مرتبط