کشورم عذاداره
مگه عیدی هم هست؟
آره گرفتیم خیلی وقته
هیچی
نمیگیرم
اینا رو خریدم
یکماه پیش کت شلوار کرم گرفته بودم ...امروز یجا دیدم حراج زده کت مازراتی قهوه ای ۹۰۰ سایزم بود گرفتمش شال قهوه ای گرفتم ببینم اگ بتونم برم یه شلوار بگ هم رنگش پیدا کنم ک ست بشه
بااین اوضاع گرونی و جنگ نگرفتیم و دل و حوصله ایم نیس ک بریم خرید
این ست رو دوختم
نگرفتم عزیزم، دل و دماغی نیست
حال دلمون خوب بشه بعد خربد میکنم
البته همه ماله شاید سه هفته پیشن
ما این
اینو قراربود بدوزم که فعلا هیچی
اینننن
من یه هفته قبل از این اوضاع گرفتم یه مجلسی یه کت و شلوار جلو باز
من چند روز قبل جنگ کت شلوار گرفتم تو تاپیکم هست
اما خب فکر نکنم اصلا بپوشم چون امیدی به زنده موندن ندارم با این بمب باران
هیچیییی، دلم مانتوی مشکی میخواد باشلوار و کفش مشکی و شال زرشکیییییی اما هیچکدومو ندارم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.