۱۸ پاسخ

کشورم عذاداره

مگه عیدی هم هست؟

آره گرفتیم خیلی وقته

هیچی

نمیگیرم

اینا رو خریدم

تصویر

یکماه پیش کت شلوار کرم گرفته بودم ...امروز یجا دیدم حراج زده کت مازراتی قهوه ای ۹۰۰ سایزم بود گرفتمش شال قهوه ای گرفتم ببینم اگ بتونم برم یه شلوار بگ هم رنگش پیدا کنم ک ست بشه

بااین اوضاع گرونی و جنگ نگرفتیم و دل و حوصله ایم نیس ک بریم خرید

این ست رو دوختم

تصویر

نگرفتم عزیزم، دل و دماغی نیست

حال دلمون خوب بشه بعد خربد میکنم

البته همه ماله شاید سه هفته پیشن

تصویر

ما این

تصویر

اینو قراربود بدوزم که فعلا هیچی

تصویر

اینننن

تصویر

من یه هفته قبل از این اوضاع گرفتم یه مجلسی یه کت و شلوار جلو باز

من چند روز قبل جنگ کت شلوار گرفتم تو تاپیکم هست
اما خب فکر نکنم اصلا بپوشم چون امیدی به زنده موندن ندارم با این بمب باران

هیچیییی، دلم مانتوی مشکی میخواد باشلوار و کفش مشکی و شال زرشکیییییی اما هیچکدومو ندارم😂

سوال های مرتبط

مامان نادیاویاسین مامان نادیاویاسین ۱ سالگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی