۵ پاسخ

داروخانه به من گفت قرمز ببر .برخلاف نظر دوستان گفت اهن ابی بیشتره و برای اونایی که کم خونی شدید دارن . گفت اهن ابی ۱۴ هست ولی مال قرمز ۷ هست .بهم گفت یه سیسی قرمز بده .الان نظر دوستان رو خوندم برخلاف گفته من بود که میگن قرمز دو سی سی بده خب اگر قرار بود دو سی سی بدیم که میشه همون ابی .نمیدونم والا🥲

آبی آهنش بیشتره

آبی بهتره

من قرمز گرفتم فرقش چیه؟؟

آبی.

سوال های مرتبط

مامان 💙🧑🏻‍💼💙 مامان 💙🧑🏻‍💼💙 ۱ سالگی
مامان دلوین کوچولو💕 مامان دلوین کوچولو💕 ۷ ماهگی