۸ پاسخ

اگه کم خونی داره آبی بگیر آهنش بیشتره ولی اگه کم خونی نداره قرمز بگیر

اگه پولش مهم نیس سیدرال بگیر اصلا اینا در مقابلش هیچن قیمتش ۲۶۰ تومنه

ابی بگیر

من آدزوفر یا آویفر میدم.دیگه آهن ومولتی با همه.یه کمی زینک هم داره

دکتر ب منم گفت قرمز بگیر ۱ سی سی بده آبی واسه بچه های کم خون من سر خود آبی و میدم بهش هنوز تموم نشده تموم شه قرمز براش میگیرم

من قرمز میدم

دکتر به من گفت قرمز هم 1 سی سی

آبی بگیر

سوال های مرتبط

مامان 💙🧑🏻‍💼💙 مامان 💙🧑🏻‍💼💙 ۱ سالگی
مامان دلوین کوچولو💕 مامان دلوین کوچولو💕 ۷ ماهگی
مامان ته تغاری مامان مامان ته تغاری مامان ۱ سالگی