۲۰ پاسخ

روزی یدونه هیرویت بخور عاااالیه برا خود من قطع شد

دقیقا منم

منم همینطورم ☹️☹️☹️

منم اینطوری بودم فقط مزو جای مطمئن بزن جواب میده
نمیدونم شیر میدی یا نه اگه میدی ببین مجازه

منممممم😭😭😭

منم ریزش داشتم دکتررفتم آهن و‌زینک داد بهم با شامپوسریتا و اینکه گفت استراحت و خوابتوسعی کن بیشترکنی از بی خوابی هم میشه و ماهایی ک بچه کوچیک داریم همیشه بیخوابیم و توزایمان خون از دست دادیم کم خونم هستیم ک این دوتاعامل باعث ریزش مومیشه

من مکمل شیردهی میخورم اصلا نمیریزه شباام اهن میخورم

مولتی ویتامین اکتی ناتال پلاس بخور امگا۳ داره فوق العاده هست من هم بارداریم هم بعدش اینو استفاده میکنم خداروشکر ریزش ندارم

منم همینطورم
خیلیییی ریزش دارم حتی کوتاه هم کردم اما بازم میریزه
بنظرم چون شیرخودمو میدم بخاطر اونه

شامپو بیوکسین قرمز رنگش رو بگیر بزن

منم همینجوریم 😭خونمونم پر مو شده

برای من وحشتناک میریزه😭🥲

حالو روز منم همینه بخدا موی نمونده برام کلا از جلو سرم کچل شدم خجالت میشم

دقیقا منم...
انقد قرص آهنو کلسیم خوردم مولتی خوردم هیچ فایده نداشت فقط چاق شدم😞

اهن و زینک حتما بخور شامپو سریتا هم بزن

منم همینقدرریزش دارم خیلیییی افتضاح راه حلشم نمیدونم همه میگن طبیعیه

یعنی چی مولتی بنداز؟ اخرای بارداری نخوردی مولتی یعنی؟ الان میخوری؟ کلسیم و زینک حتما استفاده کن

قرص اهنت بخور حتما زینک بخور امپول های بیوتن و بپانتن هر هفته بزن

من ازین بیشترع خسته شدم همه جا شده پره مو

هر روز هر دفعه شونه اینقدر می‌ریزه

سوال های مرتبط