سوپرامیل یا اپتامیل؟؟؟

۶ پاسخ

سوپرامیل البته اگه یبوست نشه

من قبلا سوپرامیل میدادم خوب بود
ولی بعدش دیگه دخترم شیرخشک نگرفت هرکاری کردم

آپتامیل

من اپتامیل پرو دادم از اول
۲۹۰۰به دنیا اومد سه ماهگی ۶۲۰۰بود این ماه نمی‌دونم چقدر گرفته سوپر امیل نمی‌دونم خوبه یا نه

من سوپرامیل دادم دوماه خیلی راضی بودم
الآنم کلی دارم که دخترم نمیخوره دیگه
اگه خواستی با قیمت دولتی داروخانه بفرستم برات

من اپتامیل میدم سوپرامیلم میگن خوبه و خیلی چربه

سوال های مرتبط

مامان دایان رادمان مامان دایان رادمان ۱ سالگی
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 ۹ ماهگی