۳ پاسخ

چرا اپتامیل عوض میکنی
منم اپتامیل میخوره بچه خواستم نان بهش بدم اصلا نخورد

بیومیل و بیومیل پلاس بهتراز سوپرامیل خوشمزه تر وچرب تر هستن

یچه ها فرق دارند مثلا بچه من سوپرامیل رو قشنگ میخوره چون از اول خورده بقیه رو بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان دایان رادمان مامان دایان رادمان ۱ سالگی