نه من ۹سال جلوگیری طبیعی داشتم و وقتی تصمیم گرفتیم اقدام کنیم ماه چهارم اقدام باردار شدم ..
خوشابحالت اطرافیان گیر نمیدادن بچه بیار من چهار سالع ازدواج کردم الان سومی بارداریمع😐
سرویس کردن بخدا
هر بار نمیشه
بخدا حس میکنم ناقصم دیگ
همش بستگی به سبکزندگی و سلامتی خودت و همسرت داره
من دو سال و نیم تو عقد جلوگیری طبیعی داشتم ۴ونیم هم بعد ازدواج.از زمانی که اقدام کردم تا باردارشدم یکسال و نیم طول کشید
میخای اقدام کنی؟
من ۶سال جلوگیری طبیعی کردم دوسال اقدامم حامله نمیشم نمیدونم ربط داره یانه ولی دوستمم مثله من بود بایبار جلوگیری نکردن حامله شد
نداره
ربطی نداره
نه نداره
منم ۶ سال عقد بودم بعد دوبار اقدام باردار شدم ک سقط شد بعد ۶ ماه سقط دوباره خداروشکر باردارم
ولی چه ریسکی کردی😂
اره منی که یکسال جلوگیری طبیعی داشتم یکسال طول کشید تا بگیره
نه ربطی نداره
چقدر دقیق تو ۵ سال اونم طبیعی جلوگیری کردی باردار نشدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.