۱۲ پاسخ

من ۳۴هفته چرخید

تا۳۶.۳۷میچرخه

من 🙂 .دیگه رفتم توی ماه نهم و بریچ هنوز .و سزارینیم

برای من از ۳۰ هفته سفالیک بود ینی امکان چرخیدنش هست؟

برا من از بیست هقتع بریجه تا الان ولی من نتونستم تا ماه آخر صبر کنم که بریچ میمونه یا نه رفتم نامه سزارین رو گرفتم

برای من هنوز نچرخیده🤷🏼‍♀️

بچه من ۳۲ هفته سفالیک شد

میچرخه

می‌چرخه بچه من تا 34 هفته به پا بود بعد به سر شد

بچه تا لحظه اخر احتمال جرخیدنش هست

برا من بریچه اما دکتر گف تا آخر ۳۶ ۳۷ احتمالا میچرخه،ک باید برم سونو ببینم چرخیده یا ن

میچرخه بابا برا من ۳۶ هفتگی چرخید

سوال های مرتبط