عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢
من که تاآخرش دکتر گفته میتونی انجام بدی
من ک از اول انجام ندادم این چند وقتم روش بچم مهم تره
من که از اول بارداریم انجام ندادم تا آخر هم نمیتونم بخاطر سرویکسم
اگه دکترت منع کرده مشکل داری و زایمان طبیعی هستی از هفته ۳۸ باید رابطه برقرار کنین
اگه سزارین هستی هم شب آخر برقرار رابطه کنین که روز بعدش هم میری برای عمل چون تا یه مدت نمیتونین رابطه داشته باشین کاملا خوب بشه خونریزی و بخیه هات
اگ مشکل نداشته باشی و دکتر منع نکرده باشه ایرادی نداره
عزیزم من از اول بارداریم ب صورت هفته ای یکبار رابطه اروم داشتم و مشکلی تا الان پیش نیومده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.