۳ پاسخ

من دیروز nst دادم شکمم یه درد ریز ۸ ثانیه ای گرفت ول کرد مثل پریود نبود دکتر دید گفت یدونه انقباض داری

واییی منم الان چند روزه اینطوری هستم دیگه نمیتونم تحمل کنم دارم میرم دکتر.از در زیاد خوابم نمیبره

دقیقن همین منم الانم روزی ۱ بار در حد ۲ ۳ دقیقه دارم

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی