من دیروز nst دادم شکمم یه درد ریز ۸ ثانیه ای گرفت ول کرد مثل پریود نبود دکتر دید گفت یدونه انقباض داری
واییی منم الان چند روزه اینطوری هستم دیگه نمیتونم تحمل کنم دارم میرم دکتر.از در زیاد خوابم نمیبره
دقیقن همین منم الانم روزی ۱ بار در حد ۲ ۳ دقیقه دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.