۲ پاسخ

سلام پریسا خانم خوبی. ببخشید این سوال میکنم. رفتی پیش. دکتر محمدیان.

شمارشو داری بدی منم. زنگ بزنم وقت بگیرم اخه من قیدارم. دوره

سلام عزیزم تحرکش فک کنم صفره که با دارو درست میشه مورفولوژی هم زیاد ضعیف نیست ۴باید باشه که ۳هست خوبه بره دکتر دارو میده بهتر میشه ونی نی دار میشی انشاالله

سوال های مرتبط