۱۳ پاسخ

چ مجبوری

اگراذیتی انجام نده عزیزم

من تا الان رابطه نداشتم 🥺 خیلی میترسم 🥺

به نظرم ماه اخرو دیگه صرف نظر کنید🙂

من ک تا الان رابطه نداشتم

من اصلا ۶ ماهه سکس نداشتم
همسرم میگه حس میکنم دیگه ندارمش کار نمیخواد بکنه بعدا😂

حالت سجده گلم کلا ممنوعه

بهترین حالت به پهلو هست

من تا الان داشتم ولی دفعه اخر زیر دلم درد گرفت تو پوزیشن که خودم رو بودم بهتر بود

ما سه ماه اول کلا ۳ یا ۴ بار رابطه داشتیم سه ماه دوم هفته ای یکبار به پهلو از این هفته دوباره کردیم ۲۰ روزی یبار چون بچه ها بزرگ‌شدن ادیت میشن ، تازه اینم که میگم رابطه اصلا دخول کامل نداریم در حد دو سه سانت و همون دم درا ، دکتر گفته میتونی ولی من به همسرم گفتم خطرناکه اونم رعایت میکنه 😁😁🫡🫡🫡🫡

به پهلو باش دردتم برا خشکی واژنه

ماه آخر بهتره انجام ندی اگر طبیعی نیستی

به پهلو باشی بهتره

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وهشتم بارداری