۴ پاسخ

مونته لوکاست (ایروکاست) یک داروی مهارکننده لوکوترین است که برای کنترل و پیشگیری از علائم آسم مزمن و آلرژی‌های تنفسی تجویز می‌شود. این دارو با کاهش التهاب و انقباض راه‌های هوایی، به کاهش خس‌خس سینه، تنگی نفس، سرفه، گرفتگی قفسه سینه و برونکواسپاسم ناشی از آسم کمک می‌کند. همچنین برای درمان و کاهش علائم رینیت آلرژیک فصلی و دائمی، مانند عطسه، آبریزش بینی و خارش چشم‌ها مؤثر است. مونته لوکاست یک داروی پیشگیری‌کننده است و نباید برای درمان حملات حاد آسم استفاده شود. مصرف این دارو باید تحت نظر پزشک باشد، زیرا در برخی افراد ممکن است عوارضی مانند تغییرات خلقی، سردرد یا مشکلات گوارشی ایجاد کند

برا سرفه آسم

برای ابریزیش نئوتادین مینویسه دکتر پسرم

سرفه و پیشگیری از اسم

سوال های مرتبط

مامان سامیار و تو دلی مامان سامیار و تو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان نویان و نیکان🤍 مامان نویان و نیکان🤍 ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی
سلام مامانا
ماهلین قبل عید آبریزش گرفت کلا زمستونا سرماخوردگیش فقط آبریزش بود منم فقط براش اسپری بینی میزدم بعد چند روز خوب میشد، این سری از بس بهم گفتن بهش دارو بده من نئوتادین و پلارژین دادم آبریزشش قطع شد ولی بعد از عید شبا موقع خواب سرفه میکرد یعنی به محض اینکه خوابش میبرد سرفه میکرد تا اینکه کشیده شد به روز، بردمش کیلینیک پیش متخصص اطفال وقتی معاینه اش کرد گفت خلط داره گلوش سرماخورده گفتم قبل از عید براش دارپ پلیوم، آلربند و آموکسی کلاوو پودر مونته لوکاست نوشت اولش خوب بود بعد روز سوم و چهارم بدتر شد و بعد دیگه خوب شد، یه چند روزی خوب بود تا دوباره شروع شد سرفه هاش شبانه اش و به روز هم کشیده شد بردمش پیش دکتر خودش گفت آلرژی و بهش کتوتیفن، اسپری نارنجی و آبی، قرص جویدنی مونته لوکاست، شربت فاموتیدین داد گفت ممکن از اسید معده اش هم باشه، امشب شب چهارم بهش دارو دادم و دیروز و امروز خیلی بدتر شده، بهم میگن بعضی وقتا کتوتیفن نمیسازه به یه بچه و بدترش میکنه، یعنی یکماهی هست بچه ام اینجوریه انقد خسته ام که دلم میخواد زار بزنم روحی و جسمی
کسی هست اینجوری بوده باشه بچه اش تروخدا یه راهنمایی یه راهکاری چیزی بدین 😔😔