ما عادت کردیم ابی و نسبت دادیم به پسر صورتی و به دختر، درصورتی که هیچ جا ننوشته رنگ ها دخترونه پسرونه داره. بنظرم واسه بچه ها باید از همه رنگ استفاده بشه
ابی اسمونی هس اینم
ابی دیگه شده تو مغز پسر
ولی فرقی نداره
سبز ابی و اینا هم خوبه
اسمونی یا مغز پسته ای اسپرته
الان اگه دقت کنی اکثرا برای سیسمونی دختر رنگ قهوه ای کرم یا طوسی و سبزو ابی استفاده میکنن
بعضی وقتا شده من عکس رو دیدم فکر کردم نینی پسره
من خودم نمیپسندم چون همیشه دخترو با رنگای صورتی و بنفش و رنگای شاد شناختیم ولی خب بعضیا رنگ خنثی دوسدارن
حالاعکس فرستادم نمیشه ک میفرستادم
من کرم میخاستم بردارم بعدشوهرم گفت ابی برداریم رنگش روشن هس ب بچه هم بیاددیگ منم نه نیاردم یعنی دلشونشکستم کیفشوصورتی برداشتم
به طرح و مدل بستگی داره
ولی کلا دختر محدودیتی نداره به نظرم همه چی میشه بپوشه
پسر محدوده که چین چینی و گلگلی و اینا نمیشه
ابی کم رنگ هس پررنگ نیس بازم اگ بشه میبرم عوض میکنم بچه ام دختره
بستگی به طرحش داره، ممکنه یه طرح دخترونه روش بزنن بشه دخترونه
پسرونست عزیزم
واقعا من دیروزگرفتم یعنی من کرم برداشتم شوهرم گفت ن ابی بردارمنم دلشونشکستم گفتن رنگ مختلف هس. اسپورت هس
بستگی داره چی باشه ولی خب پسرونس
بیشتر پسرونس
آبی پاستیلی برا دختر میشه خرید ب نظرم
پسرونس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.