۵ پاسخ

ما که همیشه پاکستانی میگیریم برنج ایرانی دوس نداریم
هندی که کلا آشغاله عزیزم🫠

ما خوراکمون کلا پاکستانی هست

همیشه برای بچه ها عنبر یا نیم دانه کیلویی بخر

ی نوع برنجه دیگه،حالا عطر و بو نداره مثل ایرانی ،با هندی قابل قیاس نیست اصلا

پاکستانی شنیدم کشت میشه ضرر نداره بازم ببین بقیه چی میگن

سوال های مرتبط