۳ پاسخ

مگه یک سالگی آزمایش باید بدی

فروفورت و د۳واسیدفولیک

عزیزم اکثرا کم خونبها بخاطر اینه مقدارد۳بدن کنه د۳مسول جذب اهنه

لیپیفر فورت
داخلش ب۱۲ و اسید فولیکم داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی 😍 مامان نی نی 😍 ۲ سالگی