خانوما کسی میدونه ازمایشای اول بارداری چیه و چند میشه ازادش؟

۷ پاسخ

حدود ۳

برای من اینا رو نوشت و کلا ۲۷۰۰ شد که با بیمه هزینه ای نداشتم

تصویر

چکاپ کامل واسه من ۲و۵۰۰ شد آزاد،، ۵۰۰تومن کم کردن چون بیمه تامین اجتماعی بودم بهداشت بهم کد رهگیری داده بود.

آزاد ازمایشگاه خصوصی ۲۵۰۰ ‌. بررسی قند و تیرویید و ویتامین d و ایذر و هپاتیت و عفونتای ادراری و ....

ازمایش اولی مال من ۲۵۰۰ شد

همون قندو تیروید و خون و کشت ادارار ایناس من که بیمه بود چیزی ندادم ولی انگار یک و خوردای نوشته بود

از من شد یک ملیون و سیصد مرکز دولتی رفتم سونو هم ۴۰۰

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سیزدهم بارداری