ببخشید شما تو هفت هفتگی رفتید برای سونوی تشکیل قلب من هفت هفتم نمیدونم برم یا ن الان مشخص میشه ک قلبش تشکیل شده یا ن؟؟
سلام ازمایش ۷.۸هفته. سونو هم ۸هفته تشکیل قلب
دیگه برات سونو ضربان قلب بنویسه هم آزمایش
میتونی بهداشت محلتون بری برات همه رو رایگان بنویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.